stödfamilj

jo har världens tur som har fått sån underbar familj till imran.. det är helt underbara och det var hit och hälsade på och träffade imran för första gången och det gick så jäkla bra.. och det tog till sig emiliya lika mycket och emiliya och imran var helt sålda på dem.. och nästa gång ska vi åka ut till dem och då får emiliya komma med.. det är så sjukt underbara känner mig så otroligt lycklig över detta så jag vet inte vart jag ska ta vägen trodde aldrig att det ksulle kännas så bra med en stödfamilj men det gör det.. det känns så underbart kul.. känner mig så lugn och inte alls orolig över huvudtaget..

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt!! Det kommer att gå bra och du kommer att få välbehövlig paus..



Kram Mia

2012-05-20 @ 08:51:26
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0