Äntligen

Då har man varit på ks. Och det blev en sån jävla lycka. Jag har känt mig ganska pigg de sista veckorna. Och idag fick jag reda på att jag aldrig har haft så här bra prover på många år. Då kändes det ÄNTLIGEN. Detta har man ändå väntat på men inte vågat hoppas på. Jag känner mig så lycklig.

Sen när jag bodde i Sthlm så umgicks jag jätte mycket med en kille från skolan. Men efter kg flyttade så upphörde kontakten med honom. Och för ca 2 veckor fick jag ett mail av han att han och han saknade mig och barnen och vi saknar honom och hans barn. Han är en underbar vän så nu ska vi se om vi hittar en helg som de kan komma upp och hälsa på.

Just nu känns allt jätte bra. Cancern på väg bort och fast jobb. Och allt annat som bara löser sig. Ser ett stort ljus i tunneln


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att läsa, jag blir så glad för din skull..



Kram Mia

2012-05-24 @ 00:25:02
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0