vår trött

undrar på om jag är lite vår trött eller var det nu kan vara, har en extrem trötthet från att jag går upp till jag går och lägger mig och det känns ganska jobbigt..

men idag har jag gått 2,5 km på vegavallen med lite backar och det gick jätte bra och sen nästan 7km runt sandarna och cyklat som vanligt så jag knallar på och det måste jag för 7 juni så blir det blodomloppet och det ska jag klara 1 mil.. men jag och mamma kommer klara det galant och en picknic efter det.. kan det bli bättre nej jag tror inte det..

här har vi ätit lax i ugnen med kantarell sås och ris till barnen och salsa till mig och det var super gott och det tyckte barnen med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0