napparna borta

nu har det gått drygt 1 vecka sen jag tog bort napparna på min dotter och det har funkat så otroligt bra det trodde jag ju aldrig.. inte ett knyst om napparna för henne.. inte ens första natten hon skulle sova utan så skrek hon det känns så otoligt bra.. känner mig så lycklig att jag verkligen har lyckats.. jag var väldigt skeptiskt och tänkte undrar om detta verkligen kommer att gå men det gick och det gick så jätte bra så det känns toppen..

idag ska emiliya till tandläkaren igen så nu får jag se om det kan få henne att gapa igen för förra gången öppnade hon inte munnen över huvudtaget.. så vi får se om hon gör det denna gång..

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att det gått så bra med napparna.. Minns när mina barn skulle lära sig vara utan napp, det gick oxå förvånandsvärt bra..



Hoppas hon vill gapa idag så de kan se hennes tänder..



Kram Mia

2012-03-21 @ 10:39:35
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0