Trött men glad

Då ligger man i mammas extra säng och ska strax sova för imorgon är det jobb. Tycker det är jätte roligt att jobba. Men idag har jag varit väldigt trött och Imran har varit riktigt i sitt ässe men har fått hjälp av pappa och han ska vara barnvakt i helgen åt han men försöker hjälpa till så mycket jag orkar och ännu mer nu när han for iväg med ambulans i veckan. Vi misstänker att han fick en 10:à attack.

Emiliya åkte iväg till sin stödfamilj för första gången i helgen och har varit lite orolig men har fått bilder på henne och fått lite uppdateringen så det har känns jätte bra.

Ska jag se om jag kan få in lite bilder här på bloggen med henne från idag hos denna familj. Det verkar toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0