Feber, ont i hals och huvud

Jag har varit jätte trött i helgen och känt mig hängig och svaret blev feber i morses och ont i huvudet och halsen. Känner mig sänkt men fortsätter att kämpa och ska vila för att orka med blodomloppet på torsdag eftermiddag. Jag känner att detta snart är över. Så idag så jobbade jag inte för det fanns det inte krafter till.

Annars tycker jag livet är underbart just nu och jag kämpar på. Detta känns kanon och det känns som jag är på väg åt rätt håll i mitt liv. Och ljuset i tunneln börjar bli större och större.

Jag är så glad att jag har mina när och kära som finns för mig när livet har varit tungt

Nej nu ska jag försöka på mig strumpor och hämta mina goingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0