2 veckor har gott med LCHF

det har gott 2 veckor sen jag började med LCHF och det har gott jätte bra eller första veckan gick kanon och jag gick ner 2,8 kg. senaste veckan har varit seg så har stått still men känner men jätte taggad och känner inte alls att jag måste gå ner varje vecka eller inget alls.
 
jag har även beställt ris och nudlar och någon slags spagetti eller något och allt är utan kolhydrater och godkända av LCHF och det ska bli intressant.. och dessa varor har kommit idag så ska hämnta dem imorgon eller på onsdag för glömde det idag. för idag har jag varit på sjukhuset som att jag har haft pendlande socker..
 
den sista veckan har jag jobbat jätte mycket så det har varit tufft att bara jobba så mycket som jag har gjort men det kommer säkert att kännas jätte bra när min lön kommer nästa månad. mitt socker har varit så otroligt pendlande så jag har inte jobbat idag..
 
för en stund sen så var jag och mina små troll ut på en promenad i regnet med våran nya familjemedlem Bimbo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0