Länge sen jag skrev

Var länge sen jag blogga något nu. Hänt en hel del sista tiden och jag mår toppen fast är väldigt trött. Jobbar väldigt mycket fram till sista augusti. Och just denna vecka har varit tuff, går ut dag 7/9 imorgon. Längtar till lite ledig het. LCHF var jag tvungen att ge upp som att min kropp inte klara av art vara helt utan kolhydrater som att jag lider av lågt socker. Fick min lillebrors hund i början på sommaren men blev så fruktansvärt allergisk så den gick flytta hem till mina föräldrar. Fick i början på juli reda på att jag har 0 cancer partiklar kvar i kroppen och börjar räkna ner till frisk förklaring om 5 år. Och har minskat med njursten. Sen har set hänt något fantastiskt för jag har träffat en helt underbar kille som jag tycker så otroligt mycket om. Har faktiskt blivit kär:) Nej nu dax att sova. Ska och jobba imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0