toppen

det gick toppen på intevjuven det känndes jätte bra när jag gick där ifrån jag blev vald 5 av det bästa av 40 och nu han jag inte ens hem innan jag hade gått vidare till nästa gallring så jag har gått vidare 2 av de 5 så på måndag är det sista sen ska det väljas vem som får jobbet jag känner mig så glad och hoppas givetvis att jobbet är mitt.. just nu håller jag på med maten kyckling i lergryta och det är första gången som jag ska göra mat i en lergryta.. lånade mammas för att kolla om jag känner att det är något för mig.. om jag ska invenstera en själv sen.. fy fan vad jag mår illa och är trött efter gårdagens behandling men känner mig ändå så himla glad jag hoppas detta går vägen och jag kan börja jobba igen.. det är visserligen bara 50% tjänst men det känns underbart ändå för ska ansöka om vårdbidrag och hab trodde jag kunde få på 25 % och då har jag inkomst som en 75% så det ska gå vägen.. känner mig så lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0