nej blev svaret

idag blev svaret nej på jobbet jag sökte, jag är inte låg eller bitter för det men det känns för jävligt att jag får ett nej för att jag har små barn som att det något negativt. för mina barn är sällan sjuka, jag har aldrig vabbat på 4 år för jag brukar alltid lösa det på andra sätt..  rektorn ville ha mig för han tyckte jag var mest lämpad för detta jobb, flickan ville ha mig för hon tyckte jag skulle passa bäst till henne men föräldrarna var negativa för att jag hade barn. rektorn pratade med flickan på förmiddagen och hon sa att det var sara hon ville ha men sen hade föräldrarna övertalat henne att det blir problem med en assistent som har små barn.. så här sitter jag men känner mig ganska nöjd än då.. fick silver plats av 40 sökande vad kan man begära..

men jag sökte 4 jobb till idag mitt mål är ju att ha ett jobb innan sommarn och det jobbar jag för.. och jag hoppas det kommer ett jobb som jag känner detta vill jag ha.. jag trivs kanon som assistent så det är emst det jag söker..

annars har jag mest vilat idag, blir väldigt trött av morffinet så har mest legat idag.. känner mig väldigt matt..

Kommentarer
Postat av: Annika N

Så synd att du inte fick jobbet men ska hålla tummarna att du får något av de andra du sökt.



Lycka till !!! Kram Annika

2012-01-11 @ 07:53:19
URL: http://morsanibyn.blogg.se/
Postat av: Annelie



LYCKA TILL i ditt jobbsökande, du är ju sååå positiv så jobb kommer du att få.



Stor kram från söder.

2012-01-11 @ 10:22:44
URL: http://minegen65.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0