några dagar sen

det var några dagar sen jag bloggade men har varit en häktisk vecka men mycket saker att göra.. men jag har klarat veckan

har varit på cellgifter 5/22 och det gick bra men har varit jätte trött efter den..
sen har jag tappat mycket hår så har klippt av håret i en kortare frisyr och med det så säger mina läkare att om ca 4 veckor så har jag nog inte ens så här mycket kvar *suck*



sedan har jag varit och stor handlat så nu har man mat i frysen och då känner man sig extra rik fast plånboken kan eka tomt haha

sen har jag fixat och pysslat hemma och sedan har jag varit till habiliteringen och sökt vårdbidrag på min dotter som ska gå autism skola så jag kan inte jobb hur som helst för jag måste vara med och även en personal ifrån förskolan hon går på. jag hoppas att det ska vara Elisabeth för hon är den som tränar mest med Emiliya och den som har bäst koll på henne.. sen går mina barn bara 15 timmar i veckan på förskolan men vi ska se om imran ska byta avdellning och sedan försöka få emiliya att gå heltid som att hon behöver sin träning i samspel med andra barn och vuxna.

i fredags åkte barnen till mina föräldrar för att jag skulle få vila lite och då vaknade jag igår (lördag) med 40,3 i feber och helt slut. så det blev ringa in till ackis och sedan kom hemsjukvården. och det visade sig att det nog hade med ett sår i ljumsken. så fick utskrivet pencilin.

idag lite piggare men orkar inte städa fast det är söndag men fick höra av mina föräldrar att det var snyggt ändå för bjöd mina föräldrar på fläskfilé gratäng och ris och sallad och det var riktigt uppskattat..

imorgon är det dax för sjukhuset igen och det är inte liak roligt men sen ska jag och mamma luncha på stan och sedan handla lite innan vi ska hem igen..

kommer in en fin bild på min dotter utklädd till pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0