måndag igen

idag har det varit en ganska lugn måndag har inte hänt så mycket.

jag var iväg och handlade och där mötte jag upp mamma och så följde jag med mamma hem skulle bara äta lunch och hämta lergrytan för på onsdag ska jag testa för första gången att göra mat i en lergryta, testar i mammas innan jag ska köpa en egen.
men vi åt lunch och så var barnen jätte griniga och trött så la de en stund hos mamma och då passade jag på att vila jag med. och jag somnade.

sedan cyklade jag hem i ösregnet och sedan lagade jag mat, idag blev det potatis och lax med fetaosttäcke(recept kommer senare). sedan diskat

och nu har man vikt undan alla julgardiner. och snart dax för barnen att duscha. för imorgon är det dax för dagis igen. och det ska bli lite skönt.

idag ringde de om ett jobb som jag har sökt så ska på en anställnings intervjuv på onsdag i uppsala. så det blir 3 stycken denna vecka. imorgon blir första och sedan onsdag och sedan blir det torsdag.

den på onsdag är lite speciell för det är på samma gymnasie skola jag har gått på och samma linje som en elev behöver en assistent.

nu dax att göra lite nytta..

Kommentarer
Postat av: Annelie Lorentzon

Lycka till på dina intervjuer, det är inte dåligt med tre intervjuer under samma vecka, det är inte många som blir kallade till en ens, Du måste vara väldigt duktig och eftertraktad ;)) kram o lycka till <3

2012-01-02 @ 19:56:25
URL: http://zikoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0