intervjuv 2

idag ska jag på intervjuv nummer 2 denna vecka. och denna intervjuv är jag mer nervös för än vad jag var igår för idag ska jag till min gamla gymnasie skola. har inte varit in där sen jag sprang ut där ifrån -06. och var vell nog sista stället jag skulle gå in på igen men nu ska jag det för jag ska på intervjuv och kanske börja jobba där. jag håller extra tummarna för detta jobb för det är inget jobb som sliter på min rygg.. annars är jag ganska trött just nu, sovit lite dåligt i natt och sen kom imran klockan 5.10 imorses och tyckte det var dax för mamma att gå upp.. så var lika bra att gå upp för han tänkte inte sova mer i allafall.. försökte ha han bredvid mig men det ville han inte alls.. så vi två gick och åt frukost istället.. snart ska emiliya få frukost med men hon verkar inte speciellt hungrig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0