här kommer en uppdatering från neurologen

jag har en jätte bra läkare där han är bara så duktig på att förklara så att man kan förstå lite vad som händer i ens kropp. det är ett jätte plus att få en bra läkare och att läkaren kan svara på ens frågor eller ta reda på svaren och inte ha en läkare som tror massa utan en läkare som vet eller tar reda på hur det är..

alla proverna och röntgen av det olika slag jag gjorde visade att det inte var något farligt i min kropp. och sen fick jag detta förklarat som har emd min cancer att göra. att jag har pariklar/molekyler som min kropp inte kan ta hand om. och dessa partiklar blir som bakterier och gå ut i kroppen som virus och det får jag antibiotika för. och de som inte antibiotikan biter på måste min kropp ta hand om själv men min kropp klarar inte det inte och då blir det infektioner i kroppen som bildar små cystor och cystorna stöter min kropp ifrån och har sönder till rester som blir partiklar/molekyler som går ut i nervsystemet och nu ska det spola nervsystemet och detta ska det göra i höst. och denna spolning finns det inga bieftekter eller infektioner av och det känns toppen. och kommer bli helt återställd i nervsystemet. och kommer kunna leva ett helt normalt liv med allt enligt läkaren kommer och han sa att till och med din kropp kommer att klara av att bära ett barn om jag skulle bestämma mig för att skaffa flera barn.. just nu känns det inte som jag vill ha fler barn men jag är bara 25 år så det kanske hinner att ändras..

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt att läsa att du kommer att bli fri från partiklarna i din kopp..



Många kramar till dig..



Mia

2012-04-17 @ 23:06:42
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0