gå band


detta gå band har jag fått genom cancer fonden för att jag inte ska stelna till, för pga mina medeciner kan man stelna till ordentligt så det vill att jag ska hålla konditionen uppe och det är lite svårt med det att jag har barnen hela tiden och vara ute och gå med dem är inte alltid så lätt så därför fick jag hjälp med detta och det känns underbart.. och sedan så kan det vara lättare att gå på detta de perioder jag inte vill gå ut pga att jag är likblek och orken tryter med att klä på sig så mycket och så.. så detta har jag fått och mål är att gå 5 km om dagen.. så det är mitt mål just nu..

Kommentarer
Postat av: Mia

Men så bra att du fick ett sådant.. Perfekt att ta till när det är svårt för dig att komma ut..



Ha nu en fin dag..



Kram Mia

2012-05-03 @ 14:37:50
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0