städning och påskpynt

idag har jag städat med lång paus mellan varje moment men är jätte glad att jag klarade av det och ännu gladare när man ser hur fint det är.. och man blir så glad av påskpyntet för det lyser upp..

annars har jag sovit helt oki i natt och har känt mig ganska pigg idag..

just nu håller jag på med maten.. det blir kokt korv och makaroner=) inget avancerat idag.. sen ska vi åka hem till mina föräldrar och kvällsfika lite..

barnen har varit påskkärringar på dagis..

här kommer lite bilder från mitt påskpynt


kycklingar i mitt sovrum


påskriset med ägg, kycklingar och fjädrar


kycklingar i vardagsrummet


kyckligar och hare på tv-hyllan


kyckling i imrans rum


kyckling i emiliyas rum


häxa i köket

GLAD PÅSK på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0