stolt

jag är så fruktansvärt stolt över mig själv.

idag fick jag hem gå bandet som jag har fått hjälp av att införskaffa av cancerfonden och jag tänkte att då kommer jag inte undan och att jag kan stelna till kommer minska.. mitt stora mål är att kunna börja springa igen som jag gjorde mycket under -09 och 10 innan jag blev sjuk i cancern.. för då sprang jag ca 5-10km varjedag med barnvagn.. och det var tufft och dit vill jag igen.. men det kommer nog ta tid men dit ska jag.. gjorde ett diagram som talar för målvetenhet men diagramet som jag gjorde inte världen snyggaste så jag skrattar åt det =)



alla ni andra som tränar sätt inte upp för stora delmål, utan sätt upp många små i såna fall då kommer ni att lyckats bättre.. och nu kör vi så svetten sprutar och styrkan öka och flåset minskar..

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer du att nå, det är jag så säker som jag sitter här.

Kram

2012-05-09 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0