4/22

idag har jag varit på cellgiftbehandling 4/22 och än så länge har jag inte börjat tappat något hår, men tappade inte allt förra gången heller utan tappade bara tussar och mest under håret och jag har så extremt tjockt hår i vanliga fall så det syndes inte men bara känslan då var jobbigt att håret höll på att ramla.. men fick höra kommentarer om vad är håret värt emot livet.. men det går inte att jämföra.. och tror kanske att är man 50 år och tappa håret var det lute lättare att acceptera.. men jag var bara 24 år och tänkte mycket på detta. men denna gång ser jag lugnare på det fast jag tycker det är en jobbig tanke som att man ska söka jobb osv. annars är det som är jobbigaste just nu är faktiskt illa mående och trycket emot ryggen det gör inte ont men känns obehagligt hela tiden.. men vet att det kommer att bli bättre och denna omgång mår jag så mycket bättre än vad jag gjorde förra året denna tid.. sedan har jag fått blod idag igen och det gick bra men magen blir bara lite orolig efter det.. nästa gång blir det nog sista omgången med blod för då har värdet passerat 100 tror de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0