jobb

i fredags kom ett glädje besked och det är att jag har fått fast jobb i kommunen, så imorgon så börjar jag och det ska bli så sjukt kul att börja jobba igen. tänk att min situation har börjat lösa sig och jag har längtat så mycket ut att jobba för har saknat det så enormt mycket sen jag slutade jobba innan jag fick emiliya.. har inte jobbat fast någonstanns sen augusti -07.. men har ju jobbat en hel del efter det men saknar att ha ett schema att gå på och man vet vilka dagar man är ldig och vilka dagar man jobbar och vilka dagar man kan planera saker på.. det känns just nu som hela mitt liv börjar lösa sig..

när jag fick mitt 22:A nedslag från försäkringskassan att vara cancer är ingen anledning att vara sjukskriven så har nästan inte varit sjukskriven alls under hela perioden.. men jag mår som sagt toppen med att få komma ut och jobba.. men man trodde ju aldrig som att jag har min sjukdom och som att det syns så jag försökte se det positivt och att jag skulle få ett jobb en dag. men att det kommer vara tufft innan..
jag har få¨tt höra att det är så klart att du kommer att få jobb och att din sjukdom inte är ett hinder.. och då säger jag bara men tänk efter vem vill anställa någon som är sjuk.. det är tyvärr i stortsätt ingen som att det kan bli en ekonomisk belastning.. men nu fick jag chansen i kommunen och det är jag väldigt glad över.. för jag älskar och jobba som personlig assistent..


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad roligt.. Grattis!!!



Kram Mia

2012-05-15 @ 13:54:11
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Margareta Wetesson

Önskar dig lycka till med jobbet av hela mitt hjärta Kram

2012-05-15 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0