vin, ost och trevlig sällskap

go morgon eller god förmiddag.

hoppas alla har hunnit ställa om klockorna det har man gjort här.

om en stund kommer mina älsklingar hem *jippi*

annars så kommer det vara ganska lugnt idag.

igår fick jag besök och vi hade det väldigt mysigt.
vi drack vin och åt ost och kollade på film, jag tror jag är på väg att bli kär <3
vi hade det jätte mysigt och jag blir så glad i hans närhet, det bästa med han är att han är så himla glad hela
tiden, och det gör mig glad.

känner mig så fruktansvärt glad idag.

ska och hanla med min storebror snart ska bara invänta mina små troll först innan jag ska gå iväg.

nu ska jag gå och göra en kopp te till och sedan ska jag bara ta det lungt en stund innan trollen kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0