nu börjar det

jag igår var det dax för injektion 2 och det gick jätte bra, det jobbiga är att jag måste sitta och åka 15 mil enkel resa för att få denna injektion men igår var det alltså dax och jag har precis varit och tagit prover nu.. som man alltid måste göra efter denna injektion, men det kan jag göra nu i tierp och det är skönt för första gången så tog jag injektionen ena dagen och proverna dagen där på och då var jag tvungen att var tillbaka på KS dan efter men nu kunde jag göra det i tierp så skönt..

igår var jag oxå och träffade killen som jag gav en chans och han lagade mat och vi hade det jätte trevligt, han hade en jätte mysig lägenhet och jätte fint. tycker om honom på något sätt, det kan ju leda något bra ur detta. justnu sover han för han jobbar nätter men vi får se vi kanske ska träffas igen på lördag.. det beror på hur pigg han är efter natt jobbet..

jag mår riktigt illa idag och vill egentligen inte äta men måste för annars mår jag bara sämre, men illa måender, yr och ont i huvudet och öm i kroppen det tillhör denna injektion.. det bästa är att det sitter bara i ca 1 vecka sen är man på banan igen och det känns så skönt..

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att du kan ta proverna i Tierp så du slipper att åka den långa vägen igen..



Tror det kan bli något bra med killen =) Det känns så varmt det du skriver..



Kram Mia

2012-03-20 @ 16:21:20
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0