mammas hjärta

idag kom mina små älsklingar hem.
aliyar hade kämpat med att få bort nappen hos honom och då tänkte jag kan han sova utan napp där ska han kunna göra det hemma.. men han skrek hysterisk men fick ingen napp men det gör riktigt ont i mitt mamma hjärta när jag hör han helt hysterisk och förtvivlad, men jag ska klara detta fast det är tufft.. och nu har han faktiskt somnat mitt lilla hjärta..
emiliya fortsätter att sova utan napp och utan problem, hon som har varit mest napp barn av dem är jag riktigt imponerad av att hon faktiskt har sovit utan napp sen vi plockade bort dem utan problem inte en ända skrik kväll sen det plockades bort det trodde jag aldrig. trodde det skulle bli sjukt jobbigt med henne men det har inte varit det.. men med imran verkar det bli riktigt jobbigt mitt hjärta blöder när jag hör han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0