kissa på pottan

tänk emiliya är dryga 4 år, men inte förstått detta med pottan och det har varit en sak man har tänkt med hennes funktionsnedsättning kommer hon förstå detta med pottan habiliteringen kunde inte svara på det och det är en sak som jag så gärna ville och idag när jag kom till dagis så berättade det att hon hade kissat på pottan. sen när vi kom hem så hade vi varit hemma i ca 30 minuter när hon säger mamma kissa ja hämta pottan säger jag och det gjorde hon och jag drog ner och säger men du har ingen blöja och då säger hon, nej jag måste trycka hon sätter sig på pottan och kissar igen.. jag är så¨stolt över min lillfia och det känns ÄNTLIGEN händer det

Kommentarer
Postat av: Mia

Duktiga tjejen =)



Kram Mia

2012-03-29 @ 21:51:49
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: mamma

Det kommer ska du se. Hon kommer att fixa det med. Kram till finaste fialottan.

2012-03-29 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0