injektion 2

idag är det dax för injektion 2, så får sitta och åka till sthlm och det gör jag med blandade känslor kan jag säga. jag vet vilket underverk den första injektionen gjorde men veckan efter injektionen med illmående, huvudvärk, blåmärken och öm kropp är jätte jobbig.. men det är värt det i långa loppet och jag är glad att jag fick ett ja för att få på börja dessa injektioner. och dessa injektioner är inte farliga överhuvudtaget och inte skadliga för kroppen. för det är ämne i dessa injektioner som de flesta människor har i kroppen och på den vägen får de inte tumörbildningar medans jag inte har detta ämne så det bildas tumörer. men går jag på dessa så kan det betyda att jag inte kommer få några nya tumörer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0