BVC- 4 års kontollen

idag har jag varit med lillfia till BVC och det gick jätte bra hon har gått upp ½ kg på 6 månader jippi det går framåt..

sen klarade hon 4 års kontrollen galant, lite problem emd instrukitionen vad hon skulle göra men det har ju med hennes funktionshinder att göra och jag är så stolt att hon klarade den.. sen så har hon haft problem med magen så det är svårt att få henne att dricka så hon Bajsar jätte dåligt och hon har movecol för att överhuvudetaget bajsa men äntligen skulle vi få utskrivet näringsdryck som hon tycker om så vi kan få igång hennes mage och det känns toppen..

annars har barnen åkt till sin pappa idag och det är väldigt sällan och jag tycker det ska vara skönt att få vila lite.. ska man säga så får man säga så och jag svarar JA det får man.. man ska inte vara rädd att tala om att jag behöver vila.. jag behöver få vara för mig själv.. ja jag har valt att skaffa barn och trivs med mitt liv men jag har oxå behov och jag har oxå känslor och jag vill oxå kunna sova längre än till 5.30 på morgonen..
jag älskar mina barn och jag älskar tillvaron.. men ni som hela tiden gnäller att jag har valt att skaffa barn kan bara vara tysta för när jag valde att ebhålla mina barn när jag var gravid, var jag gift och levde med en aktiv man som älskar sina barn.. han älskar sina barn fortfarande men han är tyvärr inte lika aktiv för han tycker bilar och vänner är viktigare så jag får dra hela lasset själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0