LCHF

då har jag kört LCHF och jag tycker det funkar riktigt bra och jag mår ganska bra.. och det har funkat bra att äta och laga mat fast barnen inte har varit hemma något på 1½ vecka. men idag kommer mina små troll hem igfen och jag längtar så grymt efter dem. men det har haft det jätte bra med sin pappa fast han tycker att det har varit otroligt tufft. så nu får vi se när han hör av sig nästa gång och vill ha barnen. tyvärr har han de sällan och det är ett val han har gjort... och det är ju inget val som bara har legat sen han flyttade ner till göteborg utan det är ett val han tog längre tillbaka för ända sen seprationen för 2½ år sen så har han inte varit så intresserad av barnen och tar det om han behöver eller som han sa på familjerätten "sara tvingar mig ju att ha barnen" men det är hans val och hans förlust för han missar så mycket med barnen både i poistivt och negativt.. jag tycker också det är tufft perioder och speciellt när imran håller på som han gör men det är bara att fortsätt kämpa och visa vem det är som bestämmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0