saknar dig

just nu är jag ledsen. satt och kollade på filmen saknar dig och det skulle jag inte ha gjort kom upp så många känslor och det känslor som kom upp var ang min bästa kompis magnus som jag förlorade vid julen 2010 fan vad jag saknar dig. varför finns du inte mer.. varför lämnade du mig. jag vet att du alltid finns med mig. men skulle vilja ha dig. vi kunde prata om allt. du och jag och våra starka band.. älskar dig magnus du är och var världens bästa kompis.. och ingen kan ta din plats.. skulle göra vad som helst för att få träffa dig igen.. varför lämnade du mig när jag behövde dig som bäst, varför gav du upp.. jag vet jag vet att du kämpade på i 9 år och att din kropp inte orkade.. men jag måste orka att kämpa utan dig.. fan vad jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade lilla gumman.

Säger bara kram, vet hur mycket Magnus betydde för dig.

Sköt om dig hjärtat mitt.

2012-01-12 @ 22:41:15
Postat av: Kickan Rönnqvist

Tyvärr så får man hålla tillgodo med fina minnen när man har mist en nära ,och dom kan ingen ta ifrån oss....och det är ofta en låt eller film eller nåt ord som triggar igång alla känslor igen..sorg och saknad är inga lätta saker.....hoppas att du får sova gott i natt :)

2012-01-12 @ 23:42:20
Postat av: Marianne Karlsson

Det gör ont att minsta nära och kära. Sorgen och saknaden triggas lätt igång som Kickan skriver. Och ett stort VARFÖR?? undrar man. Men det är tur att det finns en massa fina minnen som ingen kan ta ifrån en. Sedan är jag ju helt säker på att själen inte försvinner utan finns i en annan dimension. En dimension som gör att vi inte kan se den som gått över gränsen, men vi kan känna närvaron.. Hoppas vännen att du fick sova och att sorgetrycket ska ha lättat lite..

Tusen kramar Marianne

2012-01-15 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0