kroppsligt jobbigt

i måndags var det cellgiftbehandling och efter det har jag haft full speed hela tiden för haft så mycket inbokat med anställnings intervjuver och allt och sedan när jag skulle ta det lungt igår (torsdag) så rasade allt. smärtorna och kramperna i mellan gärdet och känslorna for upp och ner förlamade tröttheten gjorde att jag inte klarade mig själv så fick åka hem till mamma och pappa för att få hjälp med barnen. det känns tufft i perioder när man måste ta hjälp av andra för att klara sin vardag men ibland är man tvungen. just nu kämpar jag för att bli av med tröttheten för att orka åka hem. och imorgon tror jag att jag ska orka eller hoppas på det i allafall. idag har jag annars gått en promenad som gav drygt 9000steg. och det var skönt men halvvägs så tänkte jag hur ska jag orka men jag kämpade på och jag blev klar och framåt kom jag och till affären med.. nu har man ätit mat och det känns bra att jag har kommit in bra på att äta både lunch, middag så i stortsätt inte har funkat sen -07 när jag jobbade som mest. snart dax att gå en sväng till affären för att köpa formfrnaska så jag kan göra toast i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0