blandad dag

nu i 2 dagar så har jag varit hemma hos mina föräldrar jag har tur som har fått sova lite. men idag vaknade jag med världens smärtor.. och det trycker emot så hårt emot ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen inga tabletter hjälper så ingen vits att ens ta dem.. men idag åkte jag hem till mig för jag och min pappa har lite svårt med varandra i mellan åt.. för han tänker mest på sig själv och man märker på han att han tycker vi är iväg fast han inte säger det rakt ut.. men det är bara att kämpa på.. imorgon kommer barnens pappa för att hälsa på och träffa barnen. och det är inga konstigheter fast folk undrar vad han ska hem till mig att göra.. men fattar inte folk att barnen har rätt till sin pappa.. ikväll har jag plockat undan tvätt, städat upp leksaker och nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och slänga sopor och städa badrummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0