historik

här kommer en liten historik om varför denna blogg finns.

Jag var en jätte flitig bloggare tidigare innan jag fick mitt andra barn, och i den stod allt eller det mesta från saker i min vardag med jobb och min kamp att gå ner i vikt och resan när jag träffade min ex man och våran kamp tillsammans, hans utvisning mitt kämpande och hur jag gick tillväga för att han skulle komma tillbaka till Sverige. Sedan fick jag mitt andra barn tiden räckte inte till 1 år efter hans födelse så gick jag genom skiljsmässa och där igenom så slutade jag blogga.. men nu har jag fått glöden tillbaka och ska göra ett nytt försök.

Just nu har jag ensamvårdnad över mina 2 barn och lever ensam med dem i Tierp. Jag har cancer sen ungefär 1½ år tillbaka och på måndag ska jag in på 4/22 cellgiftbehandling. samtidigt i allt detta så kämpar jag att söka jobb. Och på tisdag ska jag på anställningsintervjuv och på torsdag med.

denna blogg kommer att handla om allt möjligt som dyker upp och inte dyker upp i min vardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0